يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۳۶۷
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی، وضعیت مالکیت 5 هزار هکتار اراضی پیشنهادی برای فرودگاه جدید و پایگاه هوایی بوشهر را تا کی هفته آینده مشخص کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد حسن باستی در نشست بررسی مکان یابی فرودگاه جدید بوشهر با اشاره به وجود ساختمان های فرسوده و قدیمی در پایگاه هوایی بوشهر اظهار داشت: جابجایی فرودگاه و پایگاه هوایی بوشهر فرصتی خوب برای توسعه بوشهر در بخشهای مختلف است.

وی بیان کرد: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی محدوده مورد نظر برای احداث فرودگاه جدید بوشهر را از نظر مالکیت بررسی و نتیجه را تا یک هفته آینده اعلام کنند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت جابجایی فرودگاه بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به احداث خروجی دوم بوشهر، موضوع منطقه آزاد که هم اکنون در مجلس در حال بررسی است، خط ریلی، وجود فرودگاه جدید در منطقه مورد نظر نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.

باستی ادامه داد: مکان پیشنهادی برای احداث فرودگاه جدید بوشهر علاوه بر مرکز استان به شهرستان های دشتستان و تنگستان هم نزدیک است و نیازهای کل استان را تامین خواهد کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر مکان جدید برای فرودگاه بوشهر، طرح توسعه برای پایگاه هوایی هم در نظر گرفتیم که میتواند مشکلات نیروی هوایی مستقر در بوشهر را هم کرد.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی، وضعیت مالکیت 5 هزار هکتار اراضی پیشنهادی برای فرودگاه جدید و پایگاه هوایی بوشهر را تا کی هفته آینده مشخص کنند.

باستی گفت: پایگاه هوایی هم بررسی لازم برای گزینه پیشنهادی محل جدید پایگاه هوایی را انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر